弊社代表が寄稿した日経BP社刊「サブスクリプション2.0」の韓国語版刊行

  •   >
  • News  >
  • 弊社代表が寄稿した日経BP社刊「サブスクリプション2.0」の韓国語版刊行

日経BP社刊「サブスクリプション2.0」の韓国語版が出版されます。

装丁のデザインが日本語版とは違い、また弊社代表の紣川(かせがわ)が寄稿しております「特別講座 サブスクリプション成功のための5つの要点」の章には「秘」の文字が。おそらく「成功の㊙訣」等のタイトルになっているのでしょう。

あらためて「サブスクリプション2.0」についてご紹介しますと、各章で様々な業界の日本企業の事例が詳しく取り上げられています。また「特別講座 サブスクリプション成功のための5つの要点」においては実際にサブスク事業の立ち上げを検討、あるいは従事されている方々が事業を計画・運営する際に考慮すべき事項・ステップを網羅しております。

ビジネスパーソンの教養としてサブスクリプションビジネスについて知見を深めていただけ、かつ業務にも必ずやお役に立てる書と存じます。ぜひご一読いただき、弊社サイトContactよりご感想をお寄せ頂けますと幸いです。

株式会社CustomerPerspective 広報担当 渡辺

 

 

 

 


We are pleased to announce that Korean version of Nikkei BP’s book, “Subscription 2.0” will be published soon.

With a different cover design, the Korean version titles the last chapter – Ken Kasegawa‘s contribution – “Secrets.” We believe that means secrets of success, as the last chapter was originally titled “Five Success Factors for Subscription Businesses.”

To briefly introduce “Subscription 2.0,” the book covers case studies of Japanese companies in various industries. The last chapter extensively discusses key considerations and steps for those who are planning to start, or already managing subscription businesses.

We believe this book provides business persons with insights into subscription businesses, and guides you in day-to-day operations. Please take a read and provide feedback through the Contact on our website.

Public Relations, CustomerPerspective, Inc.